Mentoring w firmie.

Jak? Po co? Za ile?

Czas trwania: 00:09:01

Obejrzyj za darmo

Skąd bierze się fenomen mentoringu? Czy to tylko chwilowa moda w firmach, czy skuteczne narzędzie zarządzania wiedzą, przejściowo w czasach kryzysu a docelowo w społeczeństwie, gdzie dojrzali ludzie są nadal aktywni na rynku pracy?

Dowiedz się:

  • Jak organizacja powinna przygotować się do procesu wdrożenia mentoringu?
  • Jak robią to polskie firmy?
  • Kto może zostać mentorem?
  • Ile kosztuje wdrożenie mentoringu w firmie i czy w ogóle się opłaca?

  • Prowadzący

    Doradca strategiczny w obszarze zarządzania kapitałem reputacji i marki osobistej, kapitałem intelektualnym przedsiębiorstw, zintegrowanej komunikacji i przywództwa. Wcześniej odpowiedzialna za komunikację marketingową, następnie za strategie personalne w polskich mediach. Ostatnio – Dyrektor Personalny TVN SA. Obecnie CEO Personal Brand Institute. Założycielka i Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Mentorka w polskiej edycji programu Fundacji Hillary Clinton Vital Voices. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet. Członek Rady Krajowej KIG. Trener biznesu. Wykładowca akademicki.

    Joanna Malinowska Parzydło

    Prezes

    Polskie Stowarzyszenie Mentoringu

    O firmie

    75

    Organizacja zajmuje się profesjonalizacją mentoringu, co oznacza opisanie zasad, kompetencji, standardów działania, narzędzi, dobrych praktyk w mentoringu, także w ramach programów organizowanych przez firmy, organizacje zawodowe, uczelnie.