Jak to działa?

Dowiedz sie jak zbierać leady z LeadGenerator?

Tworzenie contentu

Przedstaw nam swój produkt lub usługę oraz ustal grupę docelową.
Wybierz sam lub zaproponujemy Ci formę contentu dostosowaną do Twoich potrzeb: webinarium, white paper, poradę wideo, badanie marketingowe, seminarium lub microsite.
Produkcja contentu: możesz dostarczyć gotowe treści lub zlecić nam ich produkcję.

Model rozliczenia

Zdecyduj ile planujesz wydać na akcję promocyjną - określ, jaki cel chcesz osiągnąć i wybierz model, w jakim chcesz się rozliczać:
- CPM – ustalasz proporcję środków na poszczególne kanały promocji (banery, mailingi)
- CPL – zamawiasz daną licznę leadów i płacisz za efekt.
Podczas analizy skorzystaj z naszego kalkulatora leadowego określającego średni koszt akcji.

Uruchomienie kampanii

W oparciu o dostarczone przez Ciebie informacje i materiały, przygotujemy mediaplan oraz landing page i kreacje o wysokiej konwersji.
Ty kontrolujesz przekaz – my pomagamy w konstrukcji lub reedycji treści w miarę Twoich potrzeb. Zapewnimy Ci również kompleksową obsługę redakcyjno-organizacyjną.

Przekazanie leadów

Na bieżąco dostarczamy Ci "gorące", zweryfikowane leady, dzięki czemu masz gwarancję ich najwyższej jakości. Zapewnimy Ci dostęp on-line do bazy leadów, co pozwoli Ci na szybki i bezpośredni kontakt z gorącym prospektem i zamianę go na klienta.

Leadgenerator w liczbach

53eb5b88cf6ba7c144ec558b_icon-15k.png

16 tys.

wygenerowanych
leadów biznesowych

53eb5b9acf6ba7c144ec558c_icon-132.png

132

firm, które
nam zaufały

53eb5ba7d056242e6a4c908d_icon-154.png

154

zrealizowane
kampanie

53eb5bb4a6f42a2f6a366d6b_icon-250.png

250 tys.

menedżerów
w bazie

My realizujemy kampanię promocyjną
Ty zbierasz leady i zamieniasz je na Klientów